taxfree

idag när jag kom hem från jobbet och kollade posten hade taxfree katalogen landat i brevlådan.
Fyfan va gott, nu känns det att det inte är långt kvar alltså.
Kollade igenom katalogen det första jag gjorde när jag kom innanför dörren och det fanns en del man funderar på att beställa. Får nog ta och kolla nogrannare i veckan.

Får ta den upp till våra andra med resenärer med så dom får kika också.

Har precis käkat riktigt god middag och idag blev det köttfärsgryta med bönor, majs osv. Fick med oss hem från mamma igår och det smakade riktigt bra, hon riktigt göder en med mat när man är hos henne. Alltid skickas det med ngt gott hem till kylskåpet.
Underbar min älskade mor.






//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0