lördag och match

Lördag idag.
Vaknade upp av att min mobil hade lagt av och därför klockan itne ringt på den tiden jag ställde den, jäkligt bra mobil.

Igår var en kort dag  på jobbet som alla fredagar, slutar 13 på fredagar och det är verkligen skönt att ha kort dag på fredagar. Vi avslutade dagen med bowling med eleverna, ett trevligt avslut på denna veckan.

Åkte sen iväg till stan och cubus för att kolla på öppningsrean, och det blev en del inköp för min del.
Kofta, jeggins 2 st, svarta lite mönstrade leggins och ett halsband, rätt nöjd med mina inköp :)
Var sugen på ett par skor på scorett med, men hade jag kommit hem med ett par skor hade nog Pascal blivit galen, så mkt skor som jag har.

Tänkte lagt upp bilder på detta jag shoppat men mitt tålamod som inte är alltför långt tog slut pga allt pill så jag skiter helt enkelt i det!!!

Rensade min garderob i torsdags för jag ville ha mer plats och hade så mycket skitsaker som jag aldrig använder. Som har legat där inne i 2 år och som när man alltid rensar tänker : jo men det kommer säkert komma till användning någon gång.
Det har för fan legat där inne, oanvända, i 2 jävla år, NEJ du kommer inte använda dom igen.
Så nu fick jag slängt en hel del och har nu en garderob tom som jag tänkte göra ordning så jag kan ha en egen skogarderob :)
Men nu fick jag ju köpt lite saker igår och kommer väl förmodligen bli mer så vettefan hur det blir med det där.

Match idag och det gäller bara vinnavinnavinna !!! Vaknade av att det regnade som fan ute och jag tänkte direkt att antingen blir det ingen match, eller så kommer det kännas baj att spela i detta ösregnet, men NU för första gången idag sticket solen fram och vi får hoppas på uppehåll resten av dagen.
Efter matchen blir det att bege sig hem till svärföräldrarna på GOD mat och kasnke lite gott att dricka :)

Nu ska jag ta och plocka lite i lägenheten, får väl ta upp tvätten med.
Ha en trevlig lördagskväll alla.




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0