hellooo...

ojojoj, var år och dagar sedan jag bloggade sist.
ställde mej frågan om jag kanske skulle ta att börja igen.
Under sommaren har man väl inte haft något sug till att sitta och blogga direkt, har haft så mycket annat att göra istället.


Hann vara på jobbet i 2 timmar idag. Kände mig febrig och matt i kroppen, så jag begav mej hemåt vid 10 tiden.
Fick sovit en liten stund i soffan, och soffan har varit där jag spenderat resterande av min dag och kväll.
Förhoppningsvis mår jag bättre redan imorgon och kan då gå till jobbet igen.
Tror nog att jag har riktigt bra immunförsvar. Känner mej lite halvkrasslig men jag blir då aldrig mer än så, aldrig riktigt sjuk. Senast var runt jul förra året.
Man ska väl inte hoppas för mycket, för så ligger jag väl imorgon ändå.

Ja vi får se hur det går med bloggningen framöver.

Nu ska jag fortsätta mysa framför tvn med tända ljus.

 //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0