mot skara.

har vart ledig idag och det har ju varit helt underbart!! underbart väder idag och har varit på stan med mamma, ätit, kollat i affärer. mys!
I morse när jag var ute på min morgonrunda kunde jag bara gå ut i tröja och vädret var ur skönt. Kändes att sommaren är på väg, luktade tom sommar, underbart!

Sitter i bilen på väg till skara nu för att spela dm match. matchen börjar 7, är inte hemma förrän runt halv elva, elva. ap segt!

På fredag ska jag och pascal till ett spa för att övernatta där fredag-lördag. jaccuzibad, ångbad, arombad osv, helt wonderbart ska det bli.

//

Kommentarer
Postat av: Cicci

åhh vilken mysig fredga ni verkar ska ha

2010-08-28 @ 12:43:06
URL: http://deckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0