1 maj...

... och idag fyller jag 22 år. :)
Firade födelsedagen igår som vanligt med mina kära vänner och idag var familjen mfl på besök, blev mat pch tårta. Tårtan bakade jag och pascal själva och det blev en chokladtårta som vi kom på själva. Och det blev en riktig kanontårta visade det sig så att jag tom fick ge ut recept på det, kul :D

Jag vaknade imorse och fick frukost på sängen av min älskade. Igår fick jag en underbar present av honom som var en romantisk weekend, tack babe!!!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog en relativt lugn kväll iaf. Kanske ska ta  en kväll att ta hand om mej själv nu när det är min födelsedag och allt. Pascal har försvunnit upp till grannen när det  igentligen är min dag  :(.. Skämt åsido, har haft en underbar dag med honom igår och idag!


Tack allihop för alla presenter och uppvaktningar på min dag! :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0