söndag

söndag idag, men det känns absolut inte som det.
igår var jag och pascal ute i Ingared hos hans föräldrar, åt och träffade dom små. kanon go mat!!!
kom hem vid 9 tiden och gick då upp till grannlägenheten där de flesta i huset var och blev några öl och mycket prat.
igår började även jag och pascal måla våran hall, färgen där innan var riktigt ful äcklig gul som bara såg gammal ut. så nu har vi målat vitt, 2 ggr och ska sedan måla en dekoration på väggen, synd att jag inte tog före och efterbilder, får bara bli efterbilder nu ist.

Idag har jag varit på gymmet och kändes gött att komma igång igen faktist, sa upp mitt medlemsskap på Sportlife idag pga att jag inte känner att jag har råd att dom pengarna ska dras varje månad. Men det är ju 3 månaders uppsägningstid så jag får träna fram till mars månad ut, så nu ska jag fan ligga i !!!

Ang mina nyårslöften har det gått skit bra hitills. bara 3 dagar men det känns riktigt bra att det gått bra dessa 3 dagarna iaf :) får bita ihop, tror jag kommer lyckas bra.

Om en stund nkommer förmodligen emmy hit och vi får se vad vi hittar på.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0