så jäääkla braa!!

under natten idag hade min mobil stängt av sig på någon jävla vänster, cp mobil som måste lämnas in på lagning efter bara 3 månader. kass!
när jag på morgonen satte på mobilen hade det ringt från ett kommun nummer, jag blev arg och trodde jag missat ett jobb för att cp mobilen stängt av sig, men hade även fått ett 3svar från Carola på Östlyckeskolan där hon frågade mej om jag kunde ringa upp henne så fort som möjligt och att jag om jag knde och ville har jobb på Östlyckan hela januari ut och kasnke längre, fan va glad jag blev och jag ringde upp direkt.
Hon ville att jag skulle komma till skolan idag för att komma på ett möte med de lärarna jag ska vara med, eftersom de är såpass lång tid.

Så jääkla gött att jag har nu iaf en månad fram, det behövde jag verkligen. Oh happyday!!

Ikväll kl 19 blir det till att kolla hockey. Sedan hem för att ta något glas vin med Sanna.

btw var jag på Åby igår med emmy, antonia, ak, anna och hennes syster emma. Spelade på lite hästar, och det var trevligare än jag trodde kan jag säga, mycket trevlig kväll, bra sällskap.
En härlig och ovanlig tjejkväll, lätt att det blir att åka dit igen någongång :)


Fyfan va jag saknar Thailand!!!














Fyfan va man saknar det när man ser bilderna, bland det bästa i mitt liv var denna resan.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0