bra lördag.

igår ringde Sanna liljedahl mej och frågade om vi skulle gå på stan. var ett tag sen man var med henne så jag hängde på. kollade lite och gick sen och åt på deldeli, fy va gott det va :)
åkte sen till maxi, träffade petra eftersom hon jobbade, väntade på henne tills hon slutade och åkte sen hem till henne på en kopp kaffe !

på kvällen var jag och andrea hemma hos benjas vänner som vi inte kände ett dugg, tur att vi hade varandra den kvällen :P . gick sen till stures där vi bestämt träff med sanna och petra för att bowla. tog först en öl innan det var dags för bowling, mycket trevlig kväll tycker jag.

väl hemma blev det jacuzzibad hos grannen för mej och susanna. underbart skönt var det!!!

Idag blir det hem iaf hem till pappa vid 2 för att äta middag, gottgott. Sen är det även idag hockey och det blir ju till att kolla på det!!
Ikväll blir det söndagsmys och imorgon börjar allvaret igen, jobb och träning!


Jag har iallafall lyckas ta kort på hallen vi målat om.
Synd att jag itne hade en bild på hur det såg ut innan, men mycket fräschare nu!!
Var otroligt fult innan.




ibland förstår jag mej inte på hur folk kan bete sej igentligen. har man så lite innanför pannbenet?
Allvarligt


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0