ojoj länge sen.

otroligt länge sen jag bloggade nu, antar att det finns några som vill att jag ska uppdatera eftersom det alltid har varit inne någon varje dag sen sist jag bloggade. :P
tyvärr har det inte blivit så mycket som vanligt.

jobbat hela veckan pch det är äntligen fredag, himlans skönt.
ska iof jobba imorgon med men bara några få timmar.
jag har inte direkt så mycket att skriva fastän det var så länge sen jag bloggade, men är antagligen därför jag itne har så mycket att skriva om.

pascal ringde precis och frågade om vi kunde vara barnvakter ikväll. ja visst tänkte jag eftersom det inte är något planerat ikväll. sen sa han att dom även skulle sova här, jahaa?
ja det går väl säkert bra de där. :)

imorgon kommer kvällen bestå av att fira tillsammans med carro att hon är klar med skolan. ska bli trevligt!! 
hon är redan riktigt duktig på så kort tid. :)
hon ska få fixa mitt hår snart när jag väl bestämt mej för vilken färg jag ska ha. 
rött eller brunt/ljusbrun?

ja får se när jag bloggar nästa gång, kasnke blir redan imorgon igen, vem vet :P

 

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0