lördagsmys.

igår var det som sagt lagfest och själv hade jag riktigt trevligt. en lyckad kväll om jag får säga mitt.
och ett stort plus var ju såklart att mitt lag vann fem, sex eller sju kampen eller var det va vi hade. kanoners!
gick hem gjorde jag igår med, och kan inte säga att det var de lättaste att göra i denna snön.
så imorse fick man vakna bakis, aldrig skoj. menmen, mycket härlig kväll!


ikväll blir det lördagsmys med pascal. vi ska laga fläskfilé och potatisgratäng, vräka godis och bara va.
Kanske kolla melodifestivalen? har inte kollat någon deltävling hitills.
perfekt lördagskväll när man ändå inte tänker gå utanför dörren i detta jävla väder.
det kommer tamejfan bara mer och mer snö, nu får det räcka.


yes.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0