lördag 17 april

oj va länge sen det var jag bloggade nu.
har inskaffat mej en bärbar dator nu så kanske blir lite bättre med bloggandet nu då?!
fastän det var såpass länge sen jag bloggade har det ändå varit inne folk och kollat in bloggen så det kanske är dags att skriva lite då.

igår spelades det dm match och det blev vinst med härliga 9 mål mot 0. Fick tryckt in ett jag med, härligt!

sitter just nu i bilen med pascal på väg till partille. blir lite allum och jula bl.a. ska försöka hitta en väska till min dator.

ikväll hade vi tänkt att grilla med vädret talar väl inte för oss direkt. lite varmare skulle sitta bra. får se vad som istället händer ikväll.

ha en härlig lördag alla.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0