trött

var som sagt på bio igår, filmen var bra.
men som i den första filmen hade dom även i denna tagit bort mycket som stog i boken.
så det är värt att läsa böckerna också annars missar man en del.
ska börja läsa den tredje boken idag.
hoppas den är lika bra som dom andra varit.
var hemma vid kvart över 11 igårkväll och var i säng vid halv 12.
och jag som aldrig somnar speciellt snabbt fick itne så mycket sömn inatt.
så idag är ju förbannat trött. och att man ska blada på at ikväll gör ju inte saken bättre.
kommer väl vara hemma samma tid ikväll och kommer vara grymt trött.
så är det jobb imorgon så kommer vara rätt seg på morgondagens jobb.
idag jobbar jag bara till ett. ska bli skönt att komma hem lite tidigare.

på fredag jobbar jag mellan 12-14 så blir ingen lång dag.
kommer bli en värd och efterlängtad helg.
på lördag är det match och därefter har herrarna sin sista match.
blir till att kolla på den.
sedan har vi planerat en avslutning på lördag efter matcherna.
ska bli riktigt roligt faktist.
är ju även hotellet på lördag men man får ju se vart kvällen slutar.

nu är det dags för lektion igen.
får se hur det går.




Ska jag färga håret brunt igen tro?!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0