söndag

dagen har bestog av att åka till floby med li och kolla på b-laget när dom spelade.
blev vinst med 5-1, bra bra!
sista matchen för b-laget nu tror jag.
a-laget har sin sista på lördag. sen blir det inomhussäsong.
skönt ändå. börjar bli så kallt och ruskigt ute nu.

körde lis bil tillbaka till alingsås från floby eftersom hon inte orkade köra.
förta gången jag körde automatbil?!
lätt och bekvämt iaf, bara gasa och bromsa och slippa behöva använda vänsterfoten något.
gick faktist bra!

igår blev det lite vin och kortspel uppe hos susanna och micke, trevligt!

har jag precis ställt in potatisgratängen i ugnen och väntar på att den ska bli klar.
mums för potatisgratäng och kött.
första gången jag tillagar potatisgratäng själv, hoppas den smakar iaf.

vid åtta blir det ensam mamma söker. riktigt skoj de där.

//

Kommentarer
Postat av: emmy

6-1 blev det:)

2009-09-20 @ 19:56:49
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0