soligt

kass uppdatering, jag vet.
men hinner inte skriva så mycket nu när jag jobbar.
gött härligt väder det är ute idag. helt underbart.
och jag hörde någon säga att det skulle vara lika fint i helgen. skönt !!!

sverigematchen igår var väl inget att hänga i granen direkt.
urusla va dom igår, sverige ska kunna spela bort ett sånt lag som malta.
nu fick dom ju med sig en vin st igår ändå, men med vääldigt liten marginal.

var skönt med en ledig dag från fotbollen igår.
men ikväll är det träning igen.

jobbat till två idag som sagt och sen åkte jag och hämta hanna och vi åkte till mor min och åt lite :)
sen fick hanna idén att vi skulle köpa chailatte så vi tog en sväng förbi ecspresso house och köpte varsin och satte oss ute i min trädgård och bara va. riktigt skönt.

härlig dag idag.

//

Kommentarer
Postat av: emmy

mm, nu får du allt skriva lite mer :)

2009-09-11 @ 12:57:20
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0