onsdag 30 sept

idag var jag uppe 7 för att jobba 8- lunch.
men fick hela dagen istället. riktigt bra.
plus att jag fick veckan ut nu, de är triktigt bra, behöver så mycket jag kan få.
halv 3 åkte jag till ungomdsmottagningen för att få nytt recept på p-piller.
hatar att behöva gå dit bara för att få ett recept. tar ju inte mer än ynka 5 min.

har äntligen fått tag på bilder på sannas och mickes underbart söta hundar.
både på vaplen och den store, dom är ju för söta!!!


Veiron




Enzo och Veiron



Veiron


Ikväll blir det idol. och går inte erik vidare ikväll är det ju något som är fel på svenska folket. Han är ju bäst av dom alla.

Ska strax ta och laga lite mat tänkte jag.

Igår föresteb, så skaffade jag och sanna henne en blogg.
så gå in och läs vettja.

susannaanderssons.blogg.se

//

Kommentarer
Postat av: ellen

Söta hundar.

2009-10-08 @ 14:34:07
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0