mer jobb

nu har jag jobb hela denna veckan pga sjukdom.
jäkligt bra faktist, behöver jobba så mycket som möjligt.
börjar 9 hela veckan så de är rätt gott, behöver inte gå upp alltför tidigt.

hade 2 mattelektioner idag, en med klass 8a.
sen när det var 10 min kvar på lektionen släppte jag iväg ett antal tjejer som faktist hade jobbat bra.
oj va kass dom andra reagera på de. haha.
men jobbar man bra så får man väl få lite för det med, då fattar dom andra att dom kasnke bör arbeta dom med ;D

den andra mattelektionen hade jag med nya 7or och dom var väldigt stökiga för att vara nya 7or, verkligen.
men det gick så bra så ändå.

träning om en timme, känner inte alls för det idag.
tisdag=konditionsträning, de gillar jag inte idag!




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0