lyckat.

i lördags blev det mycket lyckat.
blev kolla på herrarnas match efter våran var klar.
dom vann med 10-0 och står klara för div 2.
vi från dam-laget var där för att ge dom blommor.

kvällen bestog av lekar, mat alkohol, sång och mycket skratt. skit bra kväll.
vi slutade i c-hallen hos herrarna och även det var mycket trevligt.
mycket dans !
sedan blev det hotellet för några av oss.
även där var det bra. känns som att jag inte var där mer än 30 min.
men det var jag tydligen.

hade sån jävla värk i mina fötter så fick ta och byta skor när jag kom in på hotellet.
dom klackarna gick inte att gå med hela kvällen.
så blev mina vita platta skor där inne. fick fan bli så för fyfan va ont jag hade.

glömde min kamera med så fick ju inte bilder.
men kommer nog hitta någon bild från kvällen någonstans.

igår låg jag i soffan heeeeela dagen.
var så jävla trött.
rörde mig inte från soffan mer än 4 ggr under dagen
skönt var det, men en sån dag känns så ovärd.

nu ska jag göra lite kaffe sen städa lägenheten, det behövs verkligen!!

//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0