lördag

skönt att vakna upp och verkligen känna att det är lördag.
vaknade vid 10 idag och åkte iväg till maxih och handlade frukost.
gott, färkst bröd, juice och youghurt. smarrigt !
match idag mot torslanda, hemmamatch, de är riktigt skönt.
måtte vi avsluta denna säsongen bra iaf och vinna matcherna som är kvar.

var och kollade på b-laget igår med och blev en härlig vinst med 8-0.
en rätt tråkig match om jag får säga de men gött med vinst.

vid åtta blev det idol och vid tio hade jag bokat en bowlingbana på stures.
så jag sanna micke och pascal gick dit och spelade lite.
pascal vann på sin styrka typ som vanligt :P .
och jag fick 7 poäng mindre än honom, jävla baj.
hade chansen att vinna denna gången.
alltid några få poäng efter honom. men han var nöjd iaf !

ikväll blir det nog lite vin och spel med sanna och kanske hanna.
hanna lät sugen på utgång och jag är lite på det jag med, länge sen man drog ut i göteborg nu.
skoj ibland. får kolla med sanna vad hon känner !



Jag vill tillbaka till Thailand !!!




//


Kommentarer
Postat av: Antonia

Göteborg låter faktiskt jävligt nice :)

2009-09-12 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0