jobbar

imorse ringde klockan 06.50, men var så seg så snoozade till 07.05.
gick direkt upp och sminkade mej, sedan blev det frukost.
har fått att schema att gå på förhoppningsvis några veckor iaf.

började 08.10 med svenska lektion och har en stor lucka nu för börjar inte förrän 11.30 igen.
funderar på att kasnke åka hem eller hitta på något annat under tiden jag inte har några lektioner.
något hade väl suttit fint att göra.
inte bara sitta här på jobbet i 2 timmar till.

trodde att jag tappat bort mina jobb nycklar i morse med.
hade ju vart sådär skoj att ha tappat dom.
hade nog inte blivit så glada här på jobbet.
men visst hade jag lämnat in den här i fredags när jag gick hem, skönt var de.
blev fasen lite nervös.

slutar klockan tre idag.
blir nog hem till mamma och äta något, sen hämta pappa vid 4 på jobbet.
vid 6 är det träning.
hade velat se män som hatar kvinnor efter jobbet idag, men ser inte ut som att jag hinner detta.
har sett den innan men vill se den igen eftersom på onsdag ska jag gå och kolla flickan som lekte med elden.
behöver friska upp minnet lite med att se den igen, får försöka hinna med det imorgon!

ja nu ska jag försöka komma på något att göra fram tills halv 12.





//


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, allt bra? Hoppas du haft en riktigt trevlig helg!

2009-09-21 @ 15:15:25
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0