jobb

idag väcktes jag 07.20 av ett telefonsamtal från östlyckan.
frågade om jag kunde jobba, och självklart sa jag ja.
har ju inget annat och måste jobba så mycket det går.
idag var det idrott som stog på schemat och hade inget direkt planerat.
så ungarna fick köra tempoboll.
hade några av dom nya 7orna, så snälla och rara.
fast om några månader är det värre.

umgick med hanna efter jobbet.
vi fick för oss att göra en god och gullig gärning.
åkte till blomsterlandet och köpte en blomma för att ge till våran gamla mentor på alströmer.
tänk så gullig man kan vara, och visst blev han glad!!

hanna och jag var en sväng på stan igår.
hon pratade om något läppglans som gör att läpparna svullnr upp.
inget jag hört talas om, men visst fanns det.
undra om det där verkligen fungerar?
inget jag tror jag skulle testa på iallafall.



later

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0