hohojaja

sitter på jobbet.
började 10 idag så fick sova ut lite, det var skönt.
när jag vaknade så regnade det inte.
blev ltei chockad då det itne regnat på väldigt länge nu.
kasnke var på tiden!

ska strax ha svenska/so lektion.
sådär skoj. slutar vid 2 idag.
så itne så många timmar på jobbet idag.
men känner att det räcker gott och väl idag.

igår cpade vårt internet som vanligt och efter många om och men och flera timmar få funkade det.
men i morse så hade det lagt av igen, det är tamejfan katastofalt.
blir så jävla förbannad.
får fan fixa något annat om det inte funkar, är ju itne direkt försat gången.

träning ikväll sen ska jag sanna micke och pascal kolla på flickan som lekte med elden.
hade bokat onsdag igentligen men hade ju bladning med laget då så fick boka om det.
hade glömt av det totalt.
men det blev ju bra ändå!

nu ska jag på toa innan jag börjar 11.30.




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0