HELG!!!

äntligen helg. så jäkla efterlängtat!

trots att jag skulle börjat nio i morse blev jag väckt av telefonen och skulle börja jobba kl 8 istället.
så det var bara till att gå upp.
dum som pascal är hade han tagit alla mackor som var kvar. ingen fil i kyskåpet heller.
vad hade han tänkt att jag skulle äta till frukost då?!
så fick åka till jobbet utan frukost i magen.

slutar två och då blir det till att åka till göteborg med andrea för att shoppa.
jag trodde jag skulle få ut bra mycket mer i lön än vad jag fick.
så blir väl inte alltför mycket shopping idag för min del. men lite får man allt ta att köpa.
kanske något fint tills på lördag då lagfesten är?!
samling kl 11 för att spela match kl 1.
sen blir det till att duscha, kolla herrarna som spelar halv 4, sedan göra ordning sig inför kvällen.
blir en heldag på holmalyckan rent ut sagt.
lördagskvällen kommer bestå av mat, lekar och alkohol med alla trevliga flickor i laget.
hoppas lördag blir en bra dag.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0