härligt

underbart att vakna med sol utanför fönstret.
gick upp vid 10 och åt lite, sen bestämde jag mej för att åka och sola.
när jag ändå var ute tyckte jag att det var dags att ta tag i att dumpa cykeldäcket.
för de var så man inte kunde cykla på den.
men nu är det gjort iaf, får se hur länge luften håller.

skönt att det inte var någon träning igår.
kände att det behövdes med lite ledigt igår.
men ikväll är det träning igen.
skönt att inomhussäsongen börjar nästa vecka.
men blir ju inte inne så länge eftersom den ej så efterlängtade försäsongen sätter igång sen.

ska strax ta och se vad sanna håller på med.
skickade sms förut men ej fått något svar ännu.
bilen deras är inte hemma så de är väl upptagna med något :)

ne nu får jag ta att hitta på något.
vill inte sitta inne hela dagen som jag gjorde igår.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0