härlig dag

håller nu på att laga mat till mej och pascal.
potatiskroketter, café de paris sås och kött.
ska bli hur gott som helst.

dagen började med att jag blev väckt av telesamtal från andrea som fråga om jag ville med på bodypump, men jag hade ingen ork till det.
gick ut och gick en stund innan frukosten istället.

sen träffa jag hannis och vi åkte iväg till min mor och åt lite mat.
blev stan efter det och sedan kaffe på gårds.
åkte sem hem till hanna för att måla naglarna. sådär.
blev fint iaf.

tänkte vara sådär käck och lägga ut lite bilder idag.
men som sagt lyckas inte min mobil ansluta sig till datorn så de är sådär.
ska se om jag lyckas ordna det.

blir smoothie senare ikväll med.
G.O.T.T !

nu mat.

later

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0