..........

fyfan säger jag bara.
jag är så oerhört trött idag så det finns inte.
bladningen igår var ju det segaste!!!
skulle börjat halv 7 men kom som vanligt inte igång förrän runt 7 tiden.
första passet var klar halv 9 och skulle köra igen vid halv 10, onödigt tycker jag då?!
kör igång skiten bara typ.
kom tillbaka efter att ha käkat pizza och kommer som sagt inte igång förrän runt 10 tiden.

när vi arbetat bra i ca 20 min så cpar maskinerna som vanligt.
vid halv 11 cpade maskinerna och dom var inte färdiglagade förrän halv tolv?!
kvart över 12 var vi klara med den där jävla skiten.
hade det bara flytit på allting så hade vi vart hemma runt 11 tiden. ovanligt att det cpar hos AT!

under tiden vi väntade på maskinerna hade många av oss mycket bra fantasi.
göran kom på att köra lite limbo. jag blev chockad och tror även många andra blev det hur långt ner jag ändå kunde. :P  grejt!
gjorde en fotboll av papper som vi hade kicktävling med. ja fantasin fick flöda för det fanns då itne mycket att göra medans man väntade.

ja jag skulle ju upp kl 7 i morse, gosch va seg jag var. ville inte  upp ur sängen.
vill verkligen bara hem till soffan och kura ner mej. hade vart helt underbart!
men blir inte mycket vilande idag, för ikväll är det träning med.
som tur är börjar jag kl 12 på fredag och jobbar bara till 14 så kommer få sova lite på fredag, kan lova att det behövs!
efter jobbet på fredag ska jag och andrea åka till göteborg för att shoppa.
blir antagligen till att möta upp carro med efter hon slutat skolan. :)
en trevlig dag!
hoppas jag itne hittar för mycket att handla.
ska fan itne shoppa så mycket igentligen!
men när man inte vill hitta nmågot hittar man skit mycket, när man vill hitta och behöver en massa så hittar man inte ett skit. får se vad som inhandlas imorgon.

nu ska jag iväg och ha spanska lektion.




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0