cp internet

igår kunde jag inte blogga alls.
vårt internet hade cpat som vanligt och jag var inte alltför glad.
våran tv går som sagt via vårt internet så kunde itne se på tv heller.
tur att vi åtminstonde kan kolla på 4an utan internet.
annars hade jag missat idol och det hade inte vart okej!

min dag igår spenderade jag mej emmy och antonia.
vi möttes på stan för en fika och sedan kollade runt lite i stan.
antonia och emmy shoppade båda två, men denna månaden har jag inte råd mer.
får vänta till den 25e, inte långt kvar!
åkte sen och beställde pizza och vidare hem till mej.
vi hade planerat en oker kväll men inget var med oss den kvällen.
fanns absolut ingenting att göra så vi satte oss och spelade poker med makaroner som marker.
sådär skoj! haha.
sen var det äntligen dags för idol som vi väntat på hela dagen.

under tiden myste vi lite med mitt fårskinn. det var mys! ;D

idag var det upp halv 7 för att pappa skulle komma och lämna bilen.
sen skulle jag vidare till jobb.
otroligt segt att gå upp halv 7 när man inte är van vid att göra det.
men kommer man bara upp så är det lungt.

nu är jag rätt pigg, men kommer super däcka ikväll efter träningen.

nu ska jag ha svenska lektion med 7B!







//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0