1 september

inventeringen igår var det segaste och mest tråkigaste jag gjort på väldigt länge.
vi började runt halv 7 och var inte därifrån förrän efter 12.
runt två timmar trodde man att det skulle ta, men icke.
vi höll på i nästan 6 jävla timmar!!!

1 september idag och solen skiner?!
härligt.

jag lyckas verkligen inte få min mobil ansluten till datorn.
så jag kan inte lägga in några bilder som jag tagit med den.
måste fixas.  någon får hjälpa mig.

ska iväg till stan om någon timme och fika med susanna på delideli.
jag ska ÄTA mat. ska bli gott.
så får vi se vad han säger om jobbet där.
hoppas han kan erbjuda mej något iaf.
fan inte lätt att få jobb alltså.
synd om alla som vill ha jobb som inte har något.
jag måste verkligen ha ett, så om någon vet något.

nu ska jag göra lite kaffe.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0