090915

hade ställt klockan på nio i morse.
kände att jag ville komma upp i tid idag. 
inte roligt att ligga i sängen till 12 på dagen varje dag.
har vart och solat med sanna precis och kom hem för 5 min sen.
ska duscha och göra ordning mej sen blir det någon liten lunch på stan med frida och sanna.

vid 4 ska jag iväg till mamma för att äta mat.
halv 6 är det träning.
och klockan åtta står idol på schemat.
en fullproppad dag med massa saker att göra.

fick faktist inhandlat mej en almenacka igår, skit bra, behövs verkligen!
fick även handlat en svart halsduk på gina.

har igentligen inte pengar till att shoppa. men almenacka är ju behövligt som fan!
halsduken behövs också nu när kylan snart kommer.
men vädret sitter i än.
solen skiner och det är riktigt skönt ute, finns inget att klaga på.

längtar tills nästa löning kommer.
den sista löningen som antagligen är rätt stor.
nästa månad är desto värre vill jag lova. inget kul alls!
så jag får se till att spara och lägga undan lite på mitt sparkonto.
förra månaden hade jag väääldigt mycket utgifter, varav en del var riktigt onödiga.
men denna månaden ser det bättre ut.

nu ska jag duscha.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0