yey.

ligger i soffan och både väntar på  att idol ska börja och att klockan ska bli nio så jag får hämta sanna och sen ta mej mitt efterlängtade glad vin.

eftersom någon (pascal) har lyckats att glömma stänga frysen så var vi tvugna att frosta av frysen idag.
gick oväntat snabbt faktist.
fast och andra sidan satt ju pascal med hårfönen och blåste för att det skulle gå snabbare.
hahah.
garva rätt bra åt honom när jag hörde hårfönen och gick ut i köket och kolla vad han sysslade med.
tog faktist en bild på honom men eftersom min mobil är helpuckad så får jag ju som sagt inte anslutet mobilen till datorn och kan därför inte lägga in bilden. sug!

tänkte spelat lite poker men ser nu att klockan bara är en kvart från att idol börjar.
så hoppar nog det.
pascal har ju köpt ett playstation 3 nu med så det är vad han pysslar med nu.
vet inte riktigt vad han försöker att göra men något med kablarna och ändring av något iaf.
igår roade sig pascal och micke sig med att koppla upp sig tillsammans på vardera playstaition och spela med varandra. verkade som att dom roade sig iaf.
konstigt nog ;D

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0