yes

har precis kommit ut ur duschen och sätter mej vid dator för första gången idag.
har inte hunnit annat.
började jobba klockan 7 i morse och slutade vid 14.
Antonia och emmy vad ju med mej på jobbet idag mellan 10-12 och jag tycker dom skötte sig bra. imorgon ska dom vara med på några lektioner jag har, och ska även själva om dom vill hålla i en egen lektion, fast såklart är jag med dom där med. får se hur dom känner imorgon efter jag haft den första lektionen.
så nu fick dom se hur jag har det på jobbet, att det finns måååånga skitungar där ;D .

vid 2 åkte jag till banken för att göra ett ärende sedan åkte jag till stan och mötte emmy och antonia på en fika. åkte sen hem till pappa för att hitta sletna varma kläder tills imorgon.
kom hem vid halv 6 tiden och ställde mej direkt och lagade tacos.

imorgon åker jag, pascal och hans mamma uppåt i landet för att hälsa på några i hans släkt. då det även är älgjakt där som vi ska vara med på. var uppe förra året också och jag sa till pascal att det var fanimej första och sista gången jag var med på en älgjakt, men faktist så var det mysigt att för en helg åka ut på landet och gå i skogen och jaga älg, mohahha! så det är så min helg kommer se ut.
jag kommer inte hem förrän på söndag så tyvärr kan jag inget blogga.
men på söndag kommer den säkert ett inlägg och några fula bilder på älgarna ;D .
kasnke kommer även en riktigt sleten bild på mej själv.man är ju inte speciellt snygg när man går på älgjakt så fin kommer då inte bilden vara iaf! vem vet..

ne nu får väl jag ta och plocka uddan maten på bordet.
eftersom pascal bara sitter och spelar playstation får man väl både laga maten, ställa fram den och plocka undan den !!!


Bild från förra årets älgjakt på en av älgarna dom sköt .


//

Kommentarer
Postat av: sanna

Myysigt!

Är det älgens tunga som hänger ut??

2009-10-14 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0