tisdag

kom hem från jobbet för ett tag sen.
är lite småhungrig men vet inte vad jag ska laga för mat, finns ju typ inget.
och idag känner jag att jag inte orkar laga något.

träningen igår bestog av fotbollsworkout och var faktist rätt skoj. fast fy helvete va jobbigt det var, så svettig jag var på träningen igår har jag nog itne varit på hela säsongen, det riktigt rann. fyfan!

idag händer det nog itne så mcyket mer än att vara hemma, orkar inte.
imorgon ska jag vara på jobbet klockan 7 för att hålla i frukosten. sen klockan tio kommer antonia och emmy och ska gå brevid mej och lära sig lite på skolan då jag har fixat så att även dom kan bli inringda och jobba som vikarie som jag gör.  snäll jag är va :) ;D
vet själv hur det är att inte ha något jobb.
men det kommer att gå kanon bra för dom.

//

Kommentarer
Postat av: emmy

det är verkligen hur snällt som helst!!!!! tack!!! jag ska till stan o fika vid 4 ring om du ska med. pussss pusss

2009-10-13 @ 14:46:38
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0