söndag

igår var en bra kväll.
förutom en stund runt 11 tiden får då mådde jag inte alls bra. men det fixade andrea med att tvinga i mej massa vatten och 2 köttbullemackor och det gjorde jävligt gott för sen mådde jag mycket bättre och jag var på G igen !
att sverige förlorade igår är ju bara skit, orättvist som fan.
väl på hotellet igår hamnade jag och andrea på dansgolvet och jag gick självklart och önskade min och andrea´s låt. och fan va bra det var. gedigna är vi. grejt som fan!!!

vaknade i morse och kände fan värk i foten. och ont gör det, tro fan det eftersom jag trampade rejält snett med mina skor med 11cm klack, ont!
mitt huvve var inte roligt heller i morse när jag reste mej från sängen.

andrea är nu på väg till jönköping för att tatuera sig, nervös lär hon vara iaf, jag är nyfiken på hur det kommer bliii!!!

om någon timme ska jag och pascal iväg till hans mor och far och äta lite. sen klockan 5 bär det av till ishallen för att kolla hockey !!!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0