ork

igår var jag i borås med emmy och antonia. emmy skulle lämna in bmw:n på service. så efter vi lämnat in den åkte vi in till borås stad och shoppade lite. dessvärre hade jag ju så mycket utgifter denna månaden så jag köpte inte mer än ett par leggins och ett diadem som verkligen behövdes. antonia och emmy köpte destomer.

på kvällen fick jag en idé att jag och pascal skulle äta ost och kex och mysa lite. så jag åkte iväg till maxi och köpte lite go ost. var jätte gott.




idag har det itne hänt alltför mycket. har vart uppe hos sanna mestadels av dagen. har inte orkat göra något idag. och jag har inte känt alls för att blogga heller. därför har det inte kommit något inlägg förrän nu.

imorgon blir det bowling mm med arbetskamraterna. ska bli trevligt. får se om det mkommer något inlägg imorgon. har ingen lust att blogga så mycket längre. kasnke kommer det tillbaka, kasnke inte.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0