nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyys!

a äntligen fredag, himlans skönt!
jobbat hela dagen och kom hem för en stund sen.
ställde mej och gjord mat de första jag gjorde.

pascal har vart hemma från jobbet idag.
han har blivit lite sjuker. stackarn. hoppas de inte smittar av sig på mej bara, vill inte bli sjuk!
och städat tycker jag han kunde ha gjort när han vart hemma, men icke.
behövs dammsugas och vikas tvätt bla.

ikväll blir det nog något glas vin iaf.
och imorgon är det loppmarknad som damlaget har hand om.

på lördagskvällen har jag och min älskade mor bestämt oss för att ha en kväll bara hon och jag, kolla på film, dricka vin och bara gotta oss vi två!!!
ska bli myspys!






//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0