måndag igen

igår orkade jag faktist inte blogga. så därför kommer det itne ett inlägg försänn idag. menmen..

i lördags var jag som sagt hemma hos min kära mor.
blev lax och potatis när jag kom dit vid 7, mumma var det.
sedan blev det vin med massa chips. gottgott!
hade det väldigt trevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord!
vid 11 tiden bar det av till stures med antonia och emmy, även andrea, bror mfl var där.
jag hade en väldigt bra lördag.





igår blev det lugn dag.
jag och pascal var på stan en sväng och jag köpte ett pälspannband. kalas fint ;D
pascal hade lite förutsatta meningar med det innan jag testat det. men sen när jag fick på mej de tyckte han jag skulle köpa :) så så blev det.
blev sen ensam mamma söker och en film hos sanna och micke.
kollade på crank, den var inte bra om jag ska säga min åsikt. lite för overklig för min smak.

väcktes i morse av att jag skulle jobba. kanon bra, men det är aldrig roligt att bli väckt av telefonen på morgonen och behöva slänga sig upp ur sängen direkt, rätt segt. men det är ju jobb!
förhoppningsvis har jag imorgon med, skulle få ett samtal under dagen om detta.

har precis slängt i mej köttsoppa och 2 knäckebröd, otroligt gott med köttsoppa faktist.

ikväll spelar ifk-gais, blir till att kika på den.


//

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, fan va du snor mina bilder:)

2009-10-06 @ 20:50:08
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0