lördag

var uppe klockan 7 imorse eftersom vi skulle vara på holmalyckan halv 8 för att hjälpa till på kycklingcupen. jag var rätt bakis imorse eftersom det blev hårdare än jag trodde igår. var hemma igen vid halv 12 tiden och la mig då i soffan med täcke och kudde och kollade på tv. pascal var hemma vid 3 tiden och vi somnade en stund mellan halv fem och fem. jag var helt slut.
vid halv 7 åkte pascal ivög till göteborg för att gå på inflyttningsfest och jag gav mej iväg till maxi och köpte godis. idag har det varit en riiiktigt fetedag. eftersom alla mina vänner gör annat idag bla festar så fick det bli en hemmakväll för mej. har suttit och slängt i mej massa godis och sitter nu och spelar en pokerturnering. ska upp till sanna en stund sen tänkte jag. blir väl säkert sängen tidigt idag. har inte riktigt bestämt mej om jag ska iväg till vårgårda imorgon för att kolla tjejerna i laget som spelar fotbollscup där. får se hur jag känner imorgon och om jag har något sätt att komma dit.

nu ska jag fortsätta vara onyttig.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0