knäckemackor, smoothie och te

kom hem från träningen för en stund sen.
var väldigt kallt till en början att träna ute, men hade klätt på mej alldeles för mycket kände jag när vi väl kom igång. men hellre det än att bli förskyld kan jag tycka.

när jag kom hem gjorde jag smoothie med lättyoughurt, banan, apelsin och blåbär, till det knäckemacka och nu sitter jag och dricker te i myskläder, greejt!!!


på lördag fyller andrea år och då blir det alkohol och fotbollstittande eftersom sverige-danmark spelar.
skit bra, hoppas kvällen bli bra.
ska man bara försöka hitta något fint och bra att köpa till henne med.
alltid lika svårt att komma på något bra.

inget bra på tv idag heller, lite tråk.
men ska nog ta och spela lite poker nu, har jag itne gjort på länge!

//

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du kan lägga en 100 kr till tatuering. Det är vad jag önskar mig :P

2009-10-07 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0