jobbet

sitter på jobbet och har rast. har haft rast sen kl 11 och lektionen börjar inte förrän halv 1. slutar vid 2 idag så det är inte långt kvar på arbetsdagen nu.
ska hem till mamma vid halv 4. har itne träffat henne på ett tag nu. skulle igentligen ha ätit är vid 4 men eftersom jag måste hämta pappa så hinner jag itne det. så får väl bli till att laga något hemma då.
frågan är bara vad?!
måste dammsugas och tvättas hemma med och det känner jag itne alls för att göra när jag kommer hem, men det måste ju göras.

träning ikväll. är riktigt segt när träningen är klockan åtta. man sitter och väntar hela dagen på att träning ska vara. sen hinner man bli så jäkla seg när klockan väl är åtta. sen är man itne hemma förrän tio och då är det sängen direkt.
fast eftersom jag börjar klockan 12 imorgon och bara har 2 lektioner så kan jag ju sitta uppe lite extra länge idag ;D . skönt med fredag imorgon.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0