hemmakväll

hemma från jobbet.
har jag iof varit sen halv 3 men..
är lite kluven på vad jag ska laga för mat senare.
pannkakor eller våfflor hade då fan inte suttit fel. mums!!!
lutar åt det hållet, beroende på vad pascal vill ha för mat med. men är nästan säker på att han inte tackar nej till våfflor.

har vart så jäkla sugen det sista på att spela the sims spelet på datorn.
minns att jag tyckte det var grymt skoj när jag var mindre så satt en bra stund igårkväll och letade efter det. hoppas nu att det funkar. hoppas jag tycker det är lika skoj idag som jag tyckte det var förr. haha ;D
är nog någon timme kvar på nerladdningen så ska se hur kul det igentligen är :P.

har ännu inte gått ljus i alingsås, får ta mej i kragen och göra det någon dag.
vet inte hur länge det håller på dock?

//

Kommentarer
Postat av: isabelle

Frågestund i min blogg, fråga vad du vill! Kram!

2009-10-08 @ 15:36:32
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0