grattiiis!!!

idag är ingen vanlig dag för det är andrea´s födelsedá hurra hurra hurra !!!!!!
Grattis Andrea, din stora dag idag.
21 år har vi känt varandra nu, minst 21 år till va?!


                           Jag                                  Andrea




ikväll blir det först fotboll hemma hos andrea´s bror tillsammans med alla flickor och en massa öl,vin och cider. kanon bra! hotellet senare lutar det nog åt för de flesta. kommer bli en kanon kväll. imorgon ska andrea tatuera sig också, aj kommer det göra !

igår var jag och pascal på stan och jag fick köpt foundationborste och ett löspuder som jag tror kommer bli kanon. Tack älskling!!!
det blev räkor och vin på kvällen och sedan gick vi upp till sanna och micke, kollade på idol och spelade sen kort.

japp nu ska jag dricka lite kaffe och sen duscha!

//

Kommentarer
Postat av: i

tack så mycket! :)

2009-10-10 @ 16:37:38
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0