galet

jobb jobb och åter jobb.
och idag för drygt en timme sedan hände en jävla incident här på jobbet igen.
gör en vanlig person så mot en annan människa?
ne det är fan inte normalt alls. man gör inte så !!!!!

idag gick jag upp kl 7 för jag skulle ha bilen av pappa.
ville inte cykla till jobbet om det nu skulle regna, men det gjorde det ju inte.
började klockan nio så hade bra med tid hemma, men det var faktist skönt att kunna ta det lite lungt på morgonen.
lite te framför tvn på morgonkvisten sådär är skönt!

nu vet jag visst vad andrea önskar sig i födelsedagspresent.
men är det verkligen så kul grej andrea? :P
ne men är det de enda hon önskar sej och verkligen vill ha så klart ska hon ha det!
jag tror att tatueringarna blir huuuuur bra som helst !!
skulle vilja tatuera mej igen jag med!

ne nu får jag se till att jobba litegrann!

//

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är faktiskt det enda:) För mig är det bra.

2009-10-07 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0