före och efter

Idag har jag jobbat mellan 8 och 13.
Kändes skönt att jobba igen, fastän tiden går rätt sakta alltså.

kom hem från ica för en stund sen.
har vart och handlat lax mm, ska tillaga lite lax, ris och hollandaie sås. gott!!!
var dessvärre fisk på jobbet idag, men äter ju itne fisk alltför ofta annars så det skadar väl inte med lax 2 ggr på en dag.

är en trött catrin idag och vet inte om jag orkar göra så mycket mer denna dagen.
emmy skickade precis sms men vet som sagt itne om jag orkar göra något och sen finns det ju inte speciellt mycket att göra ändå.

måste verkligen ringa tandläkarn också och be om en tid för att kolla mina tänder. förhoppningsvis har jag inga hål. har ju gratis detta året ut med så man får ju passa på nu innan det går ut. dyrt som fan bara att kolla sina tänder.



                 FÖRE                                            EFTER





Ja vilket är igentligen bäst??


//


Kommentarer
Postat av: carro

bruuuunt

2009-10-21 @ 18:46:30
Postat av: sanna

håller med carro: bruunt!!

2009-10-21 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0