färsfylld aubergin

idag har jag jobbat och har jobb resten av veckan, underbart!
efter jag slutat jobba åkte jag och handlade massa grönsaker och åkte hem för att laga färsfylld aubergin.
faktist helt okej var det. duktig kände jag mej iaf.
man hittade ju inte speciellt lätt på ica maxi nu, håller på och bygger om så man itne hittar ett skit.
ställt allting på helt andra ställen så man får springa runt och leta som en skållad råtta.

ser väl rätt gott ut?


ikväll är det träning, ute.
känns sådär när det är såpass kallt ute. skulle vilja vara inne och träna nu.
men förhoppningsvis är det bara denna veckan kvar.
trodde det skulle vara slut förra veckan men icke.

hörs.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0