......

vaknade klockan 11. hade ställt klockan så jag skulle hinna duscha och så innan det bär iväg till loppisen på holmalyckan. så nu är jag nyduschad, nyäten och nysminkad. gott. ska väl åka om en kvart ungefär.
undra om det är mycket folk där idag som ska fynda?
får väl hoppas på de så vi tjänar in lite pengar.

direkt efter loppisen ska jag bege mej till min mamma så vi ska börja våran myskväll tillsammans.
kommer bli hur mysigt som helst :)
hade även blivit bjuden på middag hos pascals föräldrar men som sagt kan jag inte, tråkigt då jag itne träffat hans föräldrar på länge och eftersom hans mamma lagar så oerhört go mat :D !!!

igår blev det en kväll hemma hos sanna bara hon, jag, hundarna och några glad vin.
var trevligt faktist, hade massa att prata om som kom upp i våra huvuden.


ja idag kommer jag nog inte hinna blogga mer än såhär.
ni får ha det så bra!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0