barnvakt

gick upp kvart över 7 i morse för jag skulle vara barnvakt åt selma. hon skulle varit här halv 8 men kom inte förrän halv nio. så jag hann äta en underbar och go frukost i morse.


när selma kom vid halv 9 gjorde jag lite frukost till henne och sedan gick vi till ica för att handla lite korv bla eftersom det skulle bli falukorv och makaroner till middag. efter vi handlat gick vi hem och satte på pippi långstrump sedan vid halv 11 var det dags att gå till tandläkaren för min del. så det var bara till att få med selma dit. men det gick riktigt bra faktist. på väg hem ville hon självklart stanna vid mc donalds lekplats och leka lite. när vi var hemma efter lite om och men gick vi upp till sanna och hälsade på henne och hundarna, selma var riktigt rädd för dom små liven, ja till en början iaf, sen släppte det som vanligt.









ja det har vart fullt upp hela dagen, pippi långstrump ville hon kolla på om och om igen och hela 6 ggr såg vi den. och det blev väldigt tröttsamt till slut. men hon var glad iaf och det är ju det som räknades :) hon åkte hem för ungefär 30 min sen så har varit ne heldag med henne idag.

ska strax laga våfflor till mej, pascal och rikard och sedan ska dom kolla IFK !

//

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag ser ju typ utvecklingsstörd ut!!

2009-10-27 @ 20:45:39
Postat av: catrin

haha de gör du ju inte !

2009-10-27 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0