7 års sedan

måndag igen och jag kom precis hem från jobbet.
helgerna går så jäkla snabbt så man hinner inte njuta av helgen alls förrän det är måndag igen.
igår var vi hemma hos pascals mor och far och även emil och emma var där med filip och selma.
lille filip hade skurit sig så rejält i fingret så han hade fått sy och hade bandage, lille stackarn.
emma berättade att man hade sett senan i fingret, fy!

klockan fem var det hockey som gällde och alingsås förlorade mot partille. ingen bra match.
sen bar det hem och kollade på film och myste framför tvn med levande ljus i kaminen. myspys!

idag är det 7 års sedan min kusin johanna försvann ur våra liv. hon skulle vart 29 år nu. tiden går så himla fort och man funderar på hur hon skulle sett ut idag, och hur mitt och släktens liv på pappas sida hade sett ut, hade det varit annorlunda?

träning ikväll 20-21.30, himlans segt med så sen träning.

nu ska jag laga spagetthi och köttfärssås.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0