26 oktober

igår åkte jag och pascal iväg till borås för att kolla lite i affärer och även träffa pascals bror och lille filip. dörjde ett tag innan emil och den lille kom in till stan så jag och pascal kollade runt lite i knalleland. jag fick äntligen köpt mej en vinterjacka, gott.


sen gick vi och åt buffe då även emil och filip kom. han är för himla söt !!! försöker även ladda upp bild på filip men blogg.se är ju hel cp så nu fungerar det inte.

var hemma vid 6 tiden och åkte till pappa och hälsade på honom.
sedan blev det hemmakväll med ensam mamma söker och sedan en skräckfilm om halloween, den hade varken en början, en handling eller ett slut, var itne alls bra.

träning ikväll, och antar att det är fotbollsworkout idag igen. det är för illa jobbigt alltså.

//


Kommentarer
Postat av: Mikael Eriksson

Jag har EN blå jacka!

2009-10-26 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0