onsdag

ja idag är det onsdag och jag har inte gjort mycket mer än vart på gymmet och spelat lite poker.
har inte varit något jobb alls denna veckan och jag behöver verkligen, vill komma igång och jobba igen. pengaarrrr..
igår lagade jag och pascal pannkakor och det blev oerhööört gott vill jag lova. mumsa!

ikväll är det hockey som gäller.

btw har min mamma köpt en bil. en riktigt bra bil för 30.00, där gjorde hon ett förjäkla bra köp. hon var här och visade den igår och jag provkörde, lättkörd var den och det är bra. nu har jag ännu en bil till att låna ;D . hade jag haft pengar hade jag själv köpt bilen, men pengar är ju ett klart måste då kasnke.

//

Kommentarer
Postat av: emmy

oj jaaa GUD vilken billig bil!!! vart finns dom:P

2009-11-04 @ 17:56:33
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0