onsdag.

idag är det onsdag, och jag sitter på jobbet. har jobbat igår och idag. fast eftersom det är special elever så har inte många av dom vart på lektionerna, skulle haft 4 elever i morse första lektionen kl 9, ingen av dom kom. sådär bra!!
har haft mer dötid än lektioner både igår och idag.
igår ringde jag även till kommunen och bad dom skriva in mej på fler ställen än bara östlyckan, och kan därför bli inringd från fler ställen än bara öst, och får därför mer jobb. mycket bra.
så redan i morse ringde dom från lendalsskolan och fråga om jag kunde jobba. men var ju redan uppbokad på östlyckan. synd! hoppas på mycket mer jobb nu. 

jag vill verkligen ha jul. NUU! jag är en riktigt julmänniska. jag sjunger redan julsånger och pascal blir jätte irriterad på mej.

mamma ringde mej i veckan och fråga om jag kunde och ville jobba med henne på hennes jobb på JULAFTON.
det är riktigt bra betalt på jul men jag känner itne för det, på julafton, har jobbat 2 julafton i rad och känner itne för att jobba en tredje. men eftersom det är med mamma så.. men som sagt så vet jag itne ännu!

som ni märkt är det itne lika mycket bloggande nu. känner itne för det. får se hur det blir med bloggandet.

jahopp, börjar lektion om en halv timme och slutar om en timme.

hockey ikväll, undar om man ska kolla?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0