mammsen

gick upp vid nio idag. mamma kom och hämtade mej halv 11 och vi åkte till stan. gick först in och pratade med chefen på kappahl och det visade sig att dom trodde att jag jobbat på tallhyddan (eftersom jag blev lovad jobb där men inget fick) så det är därför dom itne ringt från kappahl. så nu vet dom att jag inte har något jobb någonstans, så får hoppas att dom ringer nu.
har iaf jobb på östlyckan 2 dagar nästa vecka, bättre än ingenting.
fick även använt mina presentkort på cervera idag med. köpte 4 vinglas eftersom det behövs. dom vi har nu är inte speciellt vackra. fanns en del saker man skulle vilja ha där inne, men tyvärr är det mesta så satans dyrt.

blev lite mat på delideli med och var riktigt gott.

träning ikväll klockan åtta.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0